[TeG] The Elite Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor Call of Duty 4 @ PS3!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Boussoufa11
[TeG] Member
Boussoufa11


Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 30
Woonplaats : Lettelingen
Playstation Network ID : Boussoufa11
Steam account : Boussoufa11
Xfire ? : Nicoox3
Skype ? : Nicoox3
Registration date : 28-07-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptyzo aug 10, 2008 9:37 pm

Beste mensen,

Aangezien ik net CSS heb gekocht. En ik aardig veel RL mensen ken die het spelen, heb ik besloten om onze clan ook op CSS te gaan spelen. Iedereen die zich vrij voelt in de clan te komen. Mag dit, aangezien we niet echt een clan zijn die voor de wins gaan. Wij zijn gewoone en funny clan ^^. Dus maakt ons niets uit wat er gebeurd Zot. Meer info nodig ? Voel je vrij dit hier te vragen Oké. Indien je denkt dat ik mijn geld in CSS ga steken voor Servers te kopen. Dan heb je dat verkeerd gedacht ^^. Ik besteed hier geen geld aan Oké. Wat ik doe is:

Als we een war doen, gaan we op de server van andere clan. Zowiezo als we Clantrainingen willen doen, er zijn genoeg vrije Servers Oké. Een Ventrillo Server of TeamSpeak Server, niet nodig. Ik ken een andere betere oplossing. We kunnen via TeamSpeak op een server gaan, oftewel is iedereen verplicht Skype te downloaden! Klik hier! Liefst raad ik jullie aan om Skype te downloaden. Aangezien dit een simpel en leuk programma is Oké. Iedereen die wil joinen. Voeg me toe op Steam: Boussoufa11 Oké
Terug naar boven Ga naar beneden
https://team-teg.actieforum.com
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptyzo aug 10, 2008 10:23 pm

helaas mn pc kan het niet aan maar toch succes voor de mensen die er in gaan spelen ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracipanda
[TeG] Member
Gracipanda


Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 31
Woonplaats : België
Registration date : 29-07-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptydo aug 14, 2008 6:25 pm

Het spreekt met niet echt aan Smile

Ik heb genoeg met m'n PS3 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Boussoufa11
[TeG] Member
Boussoufa11


Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 30
Woonplaats : Lettelingen
Playstation Network ID : Boussoufa11
Steam account : Boussoufa11
Xfire ? : Nicoox3
Skype ? : Nicoox3
Registration date : 28-07-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptydo aug 14, 2008 6:28 pm

Gracipanda schreef:
Het spreekt met niet echt aan Smile

Ik heb genoeg met m'n PS3 Smile
Ik push u ni Oké
nee nee zag je wel met dat pistool Lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://team-teg.actieforum.com
Saggarath
[TeG] Member
Saggarath


Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 31
Playstation Network ID : Saggarath
Xfire ? : Danoobbitch
Registration date : 02-08-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptyzo aug 17, 2008 6:26 pm

Persoonlijk zou ik CSS niet kopen omdat het oud is maar ik zal zien het spel kost maar 10€ ongeveeer dus ik kan voor de clan een uitzondering maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Boussoufa11
[TeG] Member
Boussoufa11


Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 30
Woonplaats : Lettelingen
Playstation Network ID : Boussoufa11
Steam account : Boussoufa11
Xfire ? : Nicoox3
Skype ? : Nicoox3
Registration date : 28-07-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptyzo aug 17, 2008 6:28 pm

Saggarath schreef:
Persoonlijk zou ik CSS niet kopen omdat het oud is maar ik zal zien het spel kost maar 10€ ongeveeer dus ik kan voor de clan een uitzondering maken
Je bent niet verplicht. Ik vind het gewoon leuk om met z'n allen CounterStrike te spelen! Ps: ik ken echt veel mensen uit onze school die het hebben. + Het spel kost eerg weinig!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://team-teg.actieforum.com
n0_-SuCh_-ThinG
[TeG] Member



Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-08

[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Emptyzo aug 31, 2008 3:52 pm

het kost 30€ en geen 10€, je hebt Counter strike 1.6 oudere versie mensen spelen dat spel maarliefst al 7jaar! Counter strike source (CSS) de nieuwe versie spelen ze al 4jaar! en gaat nog lang mee! Volgende versie van counter strike gaat 20€ kosten, dat gaat dan ook mega lang mee maar css zeker ook, want nu spelen ze nog steeds 1.6 het oude spel en gaat nog lang meegaan dusja. PS3 games gaan max 1jaar mee, dit spel gaat miss 10jaar mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!   [#TeG] nu ook op CounterStrike: Source! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[#TeG] nu ook op CounterStrike: Source!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[TeG] The Elite Generation :: [TeG] The Elite Generation :: Nieuws-
Ga naar: