[TeG] The Elite Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor Call of Duty 4 @ PS3!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 classes *alles lezen*

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Emptyzo aug 24, 2008 9:06 am

ik heb suggestie waar veel werk voor is maar toch de moeite waard is als het lukt. ik denk dat we al 1 stap dichter bij een betere clan zijn als we classes maken. het is duidelijk in clan wars en zo heb je van alles wat. classes bedoel ik niks anders mee dan: dat er 1,2 personen 1 bepaald soort wapen kiezen. bijvoorbeeld: 2 snipers. 1 long range dus zonder ACOG scope en met de perks: claymore/bandolier, stopping power/overkill,iron longs. dat is de sniper die overzicht over het veld houdt en uitkijkt voor andere snipers. dan de 2de sniper: die doet close combat want is toch compact en je kan ook scouten en tegelijk kills maken. ik vind dat dit iemand moet doen die bekwaam is met g-shots en de ACOG scope. de perks: bandolier/claymore,stopping power,steady aim. daarover stemmen we nog wel.
dan de sub machine guns. 1 of 2 mensen met een sub machine gun naar keuze. met de perks: 3x special granade/3x frag, stopping power/uav jammer, dead silence/eavesdrop. hun doen eigenlijk aanvallen maar dan wel voorzichtig. dus bij de gebruikelijke huisen een stun gooien vandaar de 3x special granade perk. en raakt die iemand met een stun rent die er niet op af aangezien er claymores kunnen zijn. en dan zal die de 2de sub machine gunner kunnen roepen (niet 100% nodig) en die heeft bomb squad om de plaatsen van de claymores te zien. en dan 1 assault zodat die van ver toch kills kan maken. de taak is eigenlijk de andere dekken dus we moeten altijd met zn alle naar 1 bom plek niet allemaal bij elkaar maar wel dicht bijelkaar. naja voor assault vind ik nisse_R een goede kandidaat aangezien hij erg goed is met G3 en dus van ver kan dekken. naja wapen mag die persoon zelf kiezen perks adviseer ik: claymore/3x frag,stopping power/deep impact/steady aim. en dan als laast een light machine gunner. ik weet niet echt iemands favorieten wapen maarja een RPD met grip is erg steady maarja. zijn taak is als het moet gewoon support geven. zit iemand in de problemen komt hij in actie. zit iemand te campen in een huis kan hij het huis lek schieten dus adviseer ik deep impact. voor perks adviseer ik: 3x frag/claymore,stopping power,deep impact.

nou zo hebben we rond de 6,7 mensen.ik vind zelf het best: 2 sniper (aangezien ze erg dodelijk zijn), 2 sub machine gunners (1 met 3x special granade's en ander met bomb squad). dan 1 assault en 1 light machine gunner.

mischien lijkt het een hoop gelul maar heb clans het goed uit zien voeren en die zijn niet te verslaan. door elkaar te dekken hoort bijna niemand dood te gaan. mocht toch iemand dood gaan hebben we eigenlijk express 2 snipers en 2 sub machine gunners aangezien hun de aanval doen. dat maakt de assault en de light machine gunner class niet onbelangrijk aangezien hun moeten zorgen dat we niet dood gaan.

en bij S&D (wat veel clan wars zijn) kan je beter rustig aan doen aangezien als je haast door granaten gekilled word.

wie ik denk wie wat het best kan doen:

long range sniper:boussoufa11/n0_-such_-thing
close combat sniper: aapie4life/boussoufa11
sub machine gunner (met 3x special granades): gracipanda
sub machine gunner (met bomb squad): nog niemand
assault: nisse_R
light machine gunner: nog niemand

dit staat nog helemaal niet vast aangezien het pas een idee is. naja vertel me wat jullie vinden.

nog iets voor de mensen die denken ff iets te zegge zonder te lezen moet je dit in elk bericht zetten dan weet ik dat je alles hebt gelezen: banaan voor aap


Laatst aangepast door aapie4life op zo aug 24, 2008 5:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracipanda
[TeG] Member
Gracipanda


Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 31
Woonplaats : België
Registration date : 29-07-08

classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: Re: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Emptyzo aug 24, 2008 3:04 pm

Ik zou graag p90/g36c doen omdat ik deze wapens gewoon super goed kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: Re: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Emptyzo aug 24, 2008 5:21 pm

Gracipanda schreef:
Ik zou graag p90/g36c doen omdat ik deze wapens gewoon super goed kan!
ja had je daarbij gezet maar je hebt niet alles gelezen dus eerst alles lezen dan mis je iets :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Boussoufa11
[TeG] Member
Boussoufa11


Man Aantal berichten : 164
Leeftijd : 30
Woonplaats : Lettelingen
Playstation Network ID : Boussoufa11
Steam account : Boussoufa11
Xfire ? : Nicoox3
Skype ? : Nicoox3
Registration date : 28-07-08

classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: Re: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Emptyvr aug 29, 2008 10:50 am

banaan voor aap Zot.

Naja: Hier had ik wel eerder aan gedacht maar aangezien niemand op het forum komt buiten aapie4life, Gracipanda & ik en met uitzondering nog een paar andere dan lijkt het mij onmogelijk om dit allemaal te plannen.

long range sniper: boussoufa11
close combat sniper: aapie4life
sub machine gunner (met 3x special granades): gracipanda
sub machine gunner (met bomb squad): Saggarath
assault: RAMPAGE192
light machine gunner: Iemand anders.

Maar als het kan zou er ook iemand echt moeten rushen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://team-teg.actieforum.com
Gracipanda
[TeG] Member
Gracipanda


Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 31
Woonplaats : België
Registration date : 29-07-08

classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: Re: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Emptyvr aug 29, 2008 11:59 am

is ok voor me Smile Bravo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





classes *alles lezen* Empty
BerichtOnderwerp: Re: classes *alles lezen*   classes *alles lezen* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
classes *alles lezen*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[TeG] The Elite Generation :: [TeG] The Elite Generation :: Suggesties / Ideeën-
Ga naar: