[TeG] The Elite Generation
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Clan voor Call of Duty 4 @ PS3!
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 aapie4life heeft genoeg gehad

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 5:35 pm

ben het echt zat. er is al een topic maarja of iemand dat boeit wat deze mensen luisteren toch allemaal niet. (op elkelingen na) ik heb het gehad met deze clan er moet de komende week veel verandere. gebeurt niet maar toch ik stop echt hiermee en ik denk boussoufa ook. het was een grote vergissing om na LoW toch nog een andere clan te doen. de einigste goede tijden waren met gracipanda en boussoufa en nisse. en de rest nou die kunnen de ****** krijgen sireus niks van gehoord. einigste wat je hoort is: gaan we clanwar doen. meer niet ben het echt zat. de mensen die in de clan zitten op boussoufa,nisse,gracipanda na. sireus begin niet aan een clan ga der niet in 1 want zo word je echt niks. alle clans vinden dit aangezien jullie gewoon bijna niet bestaan. het boeit me echt niet meer of ik gebanned word of wat dan ook want stop toch binnenkort met deze clan het is 1 groot soep zooitje wat toch niet luisterd en alleen het word clan war kent. nou dit was het. succes aan boussoufa,nisse,gracipanda en bedankt voor de leuke tijden in de clan maar de rest om het zomaar te zeggen fuck you. greetz aapie4life
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensens14
[TeG] Member
Jensens14


Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 31
Registration date : 07-08-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 7:07 pm

nou jah kom toch bijna elke dag eens kijken op het forum ;-) maar jah wa je zelf wil he
mss is de clan wel beter af zonder je
en kan me ook niet schelen of de clan nu stopt of niet!!
begin eindelijk is een echt leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Laatst aangepast door Jensens14 op zo aug 31, 2008 7:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracipanda
[TeG] Member
Gracipanda


Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 31
Woonplaats : België
Registration date : 29-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 7:14 pm

Gegroet
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 9:40 pm

Jensens14 schreef:
nou jah kom toch bijna elke dag eens kijken op het forum ;-) maar jah wa je zelf wil he
mss is de clan wel beter af zonder je
en kan me ook niet schelen of de clan nu stopt of niet!!
begin eindelijk is een echt leven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beter af zonder mij. ey vriend weet niet wat je bazzeld maar zonder mij of boussoufa kwam je mischien nooit in een clan. en je kijkt op forum geeft een comment die nergends op slaat en dan ben je weer weg. en ff niemand dwong je om hier te blijven dus met je echte leven begint.. en ff nog iets beter af zonder mij. nou of je het nou gelooft of niet ik was idd 1 van de beste van de clan. maar dat is altijd wel iemand en ik heb mezelf nooit de beste genoemt alleen de meest evarenen. en als je dat niet wil geloven, dan boeit me dat geen flikker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensens14
[TeG] Member
Jensens14


Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 31
Registration date : 07-08-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 10:41 pm

en op wat slaan jouw comments dan ???
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptyzo aug 31, 2008 11:14 pm

Jensens14 schreef:
en op wat slaan jouw comments dan ???
hier zie je maar hoe slim je bent. ik regel clan wars. ik verzin taktieken waar kom jij mee: ok,ja goed en heb je btw nog nooit bij een war gezien dus wees maar stil voordat je jezelf nog meer uitlult ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensens14
[TeG] Member
Jensens14


Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 31
Registration date : 07-08-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptydi sep 02, 2008 9:20 pm

als je wars regeld wnr neiamnd kan SurpriseD
dan ben je inderdaad goed bezig man
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptydi sep 02, 2008 10:45 pm

Jensens14 schreef:
als je wars regeld wnr neiamnd kan SurpriseD
dan ben je inderdaad goed bezig man
ey dude kijk dat jij nooit der bent XD en ik wil deze ruzie wel ff uit vechten met 1 vs 1 hoor XD
Terug naar boven Ga naar beneden
ThePoisen
[TeG] Member
ThePoisen


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 32
Woonplaats : Halle
Registration date : 29-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptywo sep 03, 2008 12:11 am

aapie4life schreef:
Jensens14 schreef:
als je wars regeld wnr neiamnd kan SurpriseD
dan ben je inderdaad goed bezig man
ey dude kijk dat jij nooit der bent XD en ik wil deze ruzie wel ff uit vechten met 1 vs 1 hoor XD


Bravo ik denk dat ik weet wie wint...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.khoh.be
n0_-SuCh_-ThinG
[TeG] Member



Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 30
Registration date : 05-08-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptywo sep 03, 2008 5:19 pm

Ik was vroeger HARD op cod4 heb ik keiveeel friend invites enzo op 1dag toen ik ziek was en paar urutjes speelde stuk of 5man, ben dan in actief gegaan want begon cod4 saai te vinden.. op reis gegaan voetbal vrienden enzo en nu wou ik zeggen ja ik speel voor de clan terug call of duty 4 en nu is clan gestopt hehe..
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptywo sep 03, 2008 5:48 pm

n0_-SuCh_-ThinG schreef:
Ik was vroeger HARD op cod4 heb ik keiveeel friend invites enzo op 1dag toen ik ziek was en paar urutjes speelde stuk of 5man, ben dan in actief gegaan want begon cod4 saai te vinden.. op reis gegaan voetbal vrienden enzo en nu wou ik zeggen ja ik speel voor de clan terug call of duty 4 en nu is clan gestopt hehe..
niks aan te doen heb jou trouwens ook bijna nooit gezien dus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jensens14
[TeG] Member
Jensens14


Man Aantal berichten : 33
Leeftijd : 31
Registration date : 07-08-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptywo sep 03, 2008 7:50 pm

ThePoisen schreef:
aapie4life schreef:
Jensens14 schreef:
als je wars regeld wnr neiamnd kan SurpriseD
dan ben je inderdaad goed bezig man
ey dude kijk dat jij nooit der bent XD en ik wil deze ruzie wel ff uit vechten met 1 vs 1 hoor XD


Bravo ik denk dat ik weet wie wint...
wa jij wil, denk je da ik niet durf fso
Terug naar boven Ga naar beneden
aapie4life
[TeG] Member
aapie4life


Man Aantal berichten : 89
Leeftijd : 31
Woonplaats : voorburg
Playstation Network ID : aapie4life
Registration date : 28-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptywo sep 03, 2008 10:47 pm

Jensens14 schreef:
ThePoisen schreef:
aapie4life schreef:
Jensens14 schreef:
als je wars regeld wnr neiamnd kan SurpriseD
dan ben je inderdaad goed bezig man
ey dude kijk dat jij nooit der bent XD en ik wil deze ruzie wel ff uit vechten met 1 vs 1 hoor XD


Bravo ik denk dat ik weet wie wint...
wa jij wil, denk je da ik niet durf fso
oh ja hoor het is geen schande dat je dik word afgemaakt XD en tja je hebt me nooit zien spelen dus je weet niet of ik goed ben maarja zoals je al hoorde XD zijn de verwachtingen van jou niet egt goed he
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracipanda
[TeG] Member
Gracipanda


Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 31
Woonplaats : België
Registration date : 29-07-08

aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Emptydo sep 04, 2008 5:37 pm

Miss win jij (apie4life)in het spel maar jah achter een scherm ruzie maken is easy hé....
Spijtig dat je in Nederland woont, anders kon hij je afmaken in real life ;)
Achter PC scherm kan iedereen 'stoer' doen ...

Je moet jens niet onderschatten
Oké Spoilers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aapie4life heeft genoeg gehad Empty
BerichtOnderwerp: Re: aapie4life heeft genoeg gehad   aapie4life heeft genoeg gehad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aapie4life heeft genoeg gehad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Genoeg!
» [#TeG] aapie4life
» aapie4life en rampage192 op youtube

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[TeG] The Elite Generation :: [TeG] The Elite Generation :: Nieuws-
Ga naar: